loading...
ترول تی وی
مرادی بازدید : 94 دوشنبه 07 مرداد 1392 نظرات (2)

سلام به تمام دوستان عشقه ترول خواستم قالب سایتو عوض کنم ولی گفتم اول از شما نظر بخوام اگر قالبی خوشگل سراغ دارید به ما معرفیش کنید و اینو بگم تا قالبو عوض نکنم پست جدید نمیزارم

ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط انوش در تاریخ 1392/05/07 و 19:20 دقیقه ارسال شده است

سلام منم برات یه قالب اوردم امید وارم خوشت بیاد
http://codix.ir/post/24
پاسخ : نگاه میکنم ممنون بابت همکاریت

این نظر توسط رضا در تاریخ 1392/05/07 و 19:12 دقیقه ارسال شده است

سلام دوست خوبم ممنون بابت دوستید به نظر من این قالب ولی باید یه خورده دست کاریش کنی ادرسش
http://codix.ir/post/104%22
شکلک
پاسخ : ممنون رضا جان بابت نظرت و قالب پیشنهادیت حتما بهش فک میکنم


کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نویسندگان
    آرشیو
    نظرسنجی
    جنسیت شما
    از سایت ما تا چه عد راضی هستید؟
    ایا تمایل به ثبت نام در سایت دارید؟
    از چه طریق به این صفحه راه پیدا کردید
    آمار سایت
  • کل مطالب : 299
  • کل نظرات : 17
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 32
  • آی پی امروز : 33
  • آی پی دیروز : 33
  • بازدید امروز : 44
  • باردید دیروز : 64
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 269
  • بازدید ماه : 253
  • بازدید سال : 3,737
  • بازدید کلی : 47,173